Cu ajutorul acestui program de activități numit " Școala altfel ",s-a îmbunătățit coordonarea minte-corp, a crescut capacitatea de organizare, a crescut energia, s-a îmbunătățit sănătătea, a avut loc o integrare sporită a personalității, o reducere a caracteristicilor negative de personalitate, comportamentul social s-a îmbunătățit, și se îmbunătățeste prelucrarea cognitiva și de comportament în rândul elevilor din învățământul special sau de remediere.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjPVgWzqrlZlKqDQj8jaonytlIGnP7FfQumH8OH4VBH119Bd-en4jeWfgh-DCxGTWR2FRvAhxKSAEncWIkvNpaBS8tFUdRia8dzzccN21BInDuTx0XzpgfEmv2yfMRQZwjldE9DneD-8BFu/s400/9c.jpg)
La biblioteca British Council am participat la un concurs pe care l-am câștigat, iar premiul a fost abonament gratis în valoare de 65 de lei. Prin participarea la acest concurs ne-am dobândit capacitatea de a înțelege și de a vorbi în limba engleză.
La Palatul Culturii am dobândit competența de a identifica obiectele tradiționale care ne-au fost prezentate.
Joi am rămas în clasă și ne-am uitat la un film ales de doamna dirigintă➨Atenție și abilități de comunicare – educatorii ce au o atenție distributivă au mai multe șanse să dețină controlul clasei fără a depune un efort prea mare. De regulă, educatorul ce deține capacități perceptive de excepție are tendința de a-și focaliza întreaga atenție asupra interlocutorului. Într-o comunicare directă cu un copil (sau cu un adult), poate ,,scana” și cele mai mici variații precum: cuvintele folosite, gestica întregului corp, poziția corpului, mișcările oculare, ritmul respirației sau tonusul muscular (faza de calibrare). Copilul capătă astfel convingerea că a fost pe deplin înțeles, iar in scurt timp între respectivul copil și educator se stabilește o relație aparte, de încredere reciprocă.
" Cei care educă copiii sunt demni de mai multă onoare decât cei care le dau viață; de aceea pe langă viață, dăruiți copiilor și arta de a trăi bine, educându-i. " Aristotel
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu