luni, 3 aprilie 2017

Școala Altfel

    Cel mai înalt scop al educației în fiecare țară este de a crea cetățeni ideali - persoane capabile să îndeplinească propriile obiective în viață, în timp ce susțin interesele altora și progresul societății în ansamblu. Educația bazată pe conștiință permite ca orice școală să atingă acest ideal prin dezvoltarea sistematică a creierului și actualizarea creativității și inteligenței latente a elevilor săi.
     Cu ajutorul acestui program de activități numit " Școala altfel ",s-a îmbunătățit coordonarea minte-corp, a crescut capacitatea de organizare, a crescut energia, s-a îmbunătățit sănătătea, a avut loc o integrare sporită a personalității, o reducere a caracteristicilor negative de personalitate, comportamentul social s-a îmbunătățit, și se îmbunătățeste prelucrarea cognitiva și de comportament în rândul elevilor din învățământul special sau de remediere.
     Alături de doamna dirigintă, marți, am mers la Grădina Botanică, am văzut lacul și serele.Acolo am dobandit capacitatea de a recunoaște plantele din seră.Miercuri am participat la anumite activități cum ar fi vizitarea Bibliotecii British Council și Palatului Culturii, în scopul de a ne dobândi anumite competențe, abilități si aptitudini.
    La biblioteca British Council am participat la un concurs pe care l-am câștigat, iar premiul a fost abonament gratis în valoare de 65 de lei. Prin participarea la acest concurs ne-am dobândit capacitatea de a înțelege și de a vorbi în limba engleză.
    La Palatul Culturii am dobândit competența de a identifica obiectele tradiționale care ne-au fost prezentate.
Joi am rămas în clasă și ne-am uitat la un film ales de doamna dirigintă➨Atenție și abilități de comunicare – educatorii ce au o atenție distributivă au mai multe șanse să dețină controlul clasei fără a depune un efort prea mare. De regulă, educatorul ce deține capacități perceptive de excepție are tendința de a-și focaliza întreaga atenție asupra interlocutorului. Într-o comunicare directă cu un copil (sau cu un adult), poate ,,scana” și cele mai mici variații precum: cuvintele folosite, gestica întregului corp, poziția corpului, mișcările oculare, ritmul respirației sau tonusul muscular (faza de calibrare). Copilul capătă astfel convingerea că a fost pe deplin înțeles, iar in scurt timp între respectivul copil și educator se stabilește o relație aparte, de încredere reciprocă.

     " Cei care educă copiii sunt demni de mai multă onoare decât cei care le dau viață; de aceea pe langă viață, dăruiți copiilor și arta de a trăi bine, educându-i. " Aristotel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu